Onderhoud en Ondersteuning

Een belangrijke service die we onze cliënten aanraden is ons onderhoudspakket. Met deze service wijzen we een aantal werkuren per maand toe aan het onderhouden van het geleverde product.

Met deze service krijgt jouw website of applicatie een hogere prioriteit voor het beantwoorden van vragen en voor het oplossen van bugs. Daarnaast zorgen wij er ook voor dat server waar het product op gehost wordt elke week gecontroleerd wordt op fouten zodat wij een live-ratio van 99,7% kunnen garanderen. Daarbij bewaren we ook nog wekelijkse back-ups van jouw bestanden voor ten minste 12 weken vanaf de datum dat ze aangemaakt zijn.

Wat als ik geen ondersteuningsplan heb?

Of je nou een actief onderhoudspakket hebt, of niet, bij Rocket Minds krijg je altijd hulp bij het oplossen van problemen en antwoord op welke vraag dan ook. Maar als er al vragen of ondersteuningsaanvragen zijn van cliënten met het onderhoudspakket, dan zullen deze prioriteit krijgen en kan de wachttijd voor jou probleem dus oplopen. Daarbij doen we ook geen automatische server checks en back-ups, en kunnen we dus ook geen 99.7% live-ratio garantie bieden.

Als een standaardservice, nemen we bij Rocket Minds altijd 5-10% van de maximale projecttijd om de basisprocedures te testen aan het einde van het project. Maar, helaas is meestal dit niet genoeg om alle mogelijke fouten die op de lange termijn zouden kunnen optreden te vinden.

Het Rocket Minds onderhoudspakket

120 /maand
  • Prioriteit Ondersteuning
  • 1 CMS update per maand
  • 2 plugin updates per maand
  • 99,7% live-ratio garantie
  • Wekelijkse automatische back-ups
  • 12 maanden "rollback"

Onze projecten

Rocket Minds IT implementaties: Websites, (mobiele) applicaties, webshops, prijswinnende designs en digitale marketing.