
Een belangrijke service die we onze cliënten aanraden is ons onderhoudspakket. Met deze service kennen we een aantal werkuren per maand toe aan het onderhouden van het geleverde product - websites, webshops, (web)applicaties, noem maar op.
Met deze service krijgt jouw website of applicatie een hogere prioriteit voor het beantwoorden van vragen en voor het oplossen van bugs. Daarnaast zorgen wij er ook voor dat server waar het product op gehost wordt elke week gecontroleerd wordt op fouten zodat wij een live-ratio van 99,7% kunnen garanderen. Daarbij bewaren we ook nog dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse back-ups van jouw bestanden voor ten minste 12 weken vanaf de datum dat ze aangemaakt zijn.
Wat als ik geen ondersteuningsplan heb?
Of je nou een actief onderhoudspakket hebt of niet, bij Rocket Minds krijg je altijd hulp bij het oplossen van problemen en antwoord op welke vraag dan ook. Maar als er al vragen of ondersteuningsaanvragen van cliënten met het onderhoudspakket zijn, dan zullen deze prioriteit krijgen en kan de wachttijd voor jou probleem dus oplopen. Daarbij doen we ook geen automatische server checks en back-ups, en kunnen we dus ook geen 99.7% live-ratio garantie bieden.
Als een standaardservice, nemen we bij Rocket Minds altijd 5-10% van de maximale projecttijd om de basisprocedures te testen aan het einde van het project. Maar, helaas is meestal dit vaak niet genoeg om alle mogelijke fouten die op de lange termijn zouden kunnen optreden te vinden.
We bieden verschillende opties voor website onderhoud. Kies jouw gewenste pakket of selecteer uit de opties hieronder om er zeker van te zijn dat jouw website optimaal werkt. Als je niet precies weet wat je wil of nodig hebt, neem dan contact zodat we jouw persoonlijke situatie kunnen bespreken.