Conversie Optimalisatie

Conversie optimalisatie is gericht op het omzetten van jouw website bezoekers in klanten of cliënten. Wat gebeurt er zodra een bezoeker eenmaal is gearriveerd op de website van jouw organisatie, bijvoorbeeld via een Google zoekopdracht? Dat is het speelveld van conversie optimalisatie specialisten. Het doel is natuurlijk dat bezoekers, als zij eenmaal op jouw website zijn aangekomen, daadwerkelijk jouw producten en/of diensten aanschaffen. Rocket Minds kan je zowel helpen bij het aantrekken van bezoekers via zoekmachines als Google (SEO) als bij het omzetten van deze bezoekers in betalende klanten of cliënten.
Bel mij terug

Bel ons op +31 (0)6 156 447 86, mail naar
info@rminds.nl of laat je gegevens achter zodat wij je kunnen terugbellen

Conversie Optimalisatie Ontwerp

Rocket Minds kan je in dit gehele proces ondersteunen. Wanneer jouw site gestructureerd is vormgegeven, zal de bezoeker uitgenodigd worden tot handelen en veel sneller uw producten aanschaffen. Wij kunnen jouw onderzoek op dit gebied uitvoeren en helpen met het ontwikkelen van een conversie geoptimaliseerd webdesign.

De bezoeker overtuigen

Welke manier van designen leidt tot een verhoogde conversie optimalisatie? De meest effectieve instrumenten zijn landingspagina’s, aangezien deze gemakkelijk geoptimaliseerd kunnen worden zonder dat het design van de hoofdwebsite “aangetast” wordt. De bezoeker moet hierin overtuigd worden en door middel van een Call To Action (CTA) meteen kunnen handelen - aankopen doen, offertes aanvragen, inschrijven voor jouw nieuwsbrief, etc.. De pagina moet verder vertrouwen, toegankelijkheid en overzichtelijkheid uitstralen. Al deze punten samen vormen één geheel, namelijk de conversie optimalisatie van jouw website.

Content optimalisatie

Content optimalisatie is een belangrijk aspect van de SEO (Search Engine Optimization) van jouw website. Het is ook het langst durende aspect, want om relevant te blijven, moet je geoptimaliseerde content aan je website blijven toevoegen. Google controleert altijd de snelheid en andere technische aspecten van je website, maar voor Google - en je voor je bezoekers natuurlijk - is het ook belangrijk om interessante en relevante content op je website te vinden. Content omvat tekst en titels, maar ook afbeeldingen en andere mediabestanden die allemaal een bepaalde beschrijving, zoekwoord frequentie, grote, etc. moeten hebben om geoptimaliseerd voor Google te zijn.

Google tools

Google biedt een hoop tools om je huidige situatie te analyseren en deze te verbeteren. Google Analytics en Google Tag Manager traceren de activiteiten van jouw bezoekers en kunnen dus gebruikt worden tijdens je marketing campagnes. Daarnaast raden we ook innovatieve tools zoals HotJar aan, waarmee je kunt inzien hoe bezoekers jouw website navigeren.

Daarnaast kun je metGoogle Search Console je eigen sitemap en robots.txt bestanden indienen. Hiermee kan Google jouw webpagina’s sneller indexeren. Voor de beste resultaten is het daarom belangrijk dat je deze integraties altijd up-to-date houdt.

Tot slot kun je jouw website registreren in Google Mijn Bedrijf and Google Maps. Dit is een simpele maar effectieve manier om je zichtbaarheid te verhogen. Daarbij verhoogt een Google registratie jouw betrouwbaarheid en geeft het bezoekers informatie over je expertise, je openingstijden en reviews.

Technische zoekmachine optimalisatie

De technische optimalisatie is vaak een ondergeschoven kindje binnen SEO. Toch draagt het als geen ander bij aan de indexeerbaarheid en de vindbaarheid van uw website in Google.

Google AdWords Campagne

Door te adverteren met Google Ads kun je de aandacht in Google trekken naar jouw platform. Afhankelijk van jouw doelen gebruiken we SEA (Search Engine Analysis) om te onderzoeken welke marketing campagnes de beste resultaten zullen opleveren.

Iedereen kan natuurlijk zelf een Google AdWords campagne opzetten. Echter, het idee achter het uitbesteden hiervan is dat de campagne geoptimaliseerd wordt doordat je deze laat managen door een professional. Uiteindelijk zal dit de Cost per Click (CPC) naar beneden brengen terwijl je verkopen stijgen, waardoor je zowel meer tijd als netto winst overhoudt dan wanneer je zelf je campagne zou managen.

AdWords = Strategie = Experimentatie. De grootste AdWords opbrengsten krijg je door fundamentele veranderingen in je tactiek. Iedereen volgt dezelfde regels voor Google, waardoor de belangrijkste AdWords activiteit hetgene is waar niemand over praat - constante R&D en experimentatie.

Prijzen SEO en SEA

We bieden verschillende opties voor Search Engine Optimization en Online Advertisement.

Kies één van de opties hieronder of neem direct contact op voor meer informatie.

Technische optimalizatie
Eenmalige optimalisatie van jouw huidige website om de snelheid te verbeteren en de website te optimaliseren voor mobiel gebruik en Google indexering.
€250,00
Media hervormen en optimalisatie
Technische implementatie van META tags, titels en beschrijvingen
Minimalisatie van HTML, CSS en JavaScript
Server veiligheidscontrole
Sitemap.xml en Robots.txt creatie en onderhoud
Registratie in Google Console
Opzetten van Analytics
Basis SEO
Dit is het basis maandpakket voor SEO onderhoud. Hieronder vallen het monitoren van website items op technische optimalisatie en maandelijkse acties om langzamerhand jouw Google rang te verbeteren.
vanaf €350,00(per maand)
Analyse van de website, onderwerpen, en concurrenten
Opstellen van de belangrijkste groep van zoektermen
Analytics monitoren en rapporteren
Meta tags, content, en linking
Onderhoud van de sitemap
Uptime monitoren
Backlinking
Geavanceerde SEO en SEA
Geavanceerd pakket voor SEO en SEA onderhoud. Deze optie bevat alles van het basis pakket, plus extra krachtige tools om nog sneller resultaten te laten zien.
vanaf €550,00(per maand)
Concurrentie en keyword monitoren
Search Engine Advertising (SEA)
Advertentie Campagnes
Social Media presentie
Budget planning
Maandelijkse Audits
Ook online succes?

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal! Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?

We nemen graag met je door hoe je (nog meer) online succes kunt behalen en hoe wij je kunnen helpen om dat te realiseren.