Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal! Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door hoe je (nog meer) online succes kunt behalen en hoe wij je kunnen helpen om dat te realiseren.
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal! Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door hoe je (nog meer) online succes kunt behalen en hoe wij je kunnen helpen om dat te realiseren.
1. Stuur e-mails om je relaties te verbeteren. Dit kan zowel gericht zijn op huidige klanten als op oude klanten. Hierdoor verhoog je klantloyaliteit en stimuleer je klanten om terug te komen voor aankopen.
2. Verstuur e-mails om nieuwe klanten aan te trekken.
3. Verstuur e-mails om bezoekers naar je website te trekken, waardoor je beter zult scoren in zoekmachines zoals Google (SEO).
4. Als je (speciale) aanbiedingen hebt, kun je advertenties aan je e-mails toevoegen om verkopen te stimuleren.
De technische optimalisatie is vaak een ondergeschoven kindje binnen SEO. Toch draagt het als geen ander bij aan de indexeerbaarheid en de vindbaarheid van jouw website in Google.
Hoewel er zeker voordelen zijn aan e-mail marketing, heeft het ook zo zijn nadelen. Er zijn bijvoorbeeld bedrijven die te veel ongevraagde (spam) e-mails versturen. Daarnaast zijn er ook nog eens bedrijven die hun identiteit faken om lezers te scammen, wat het extra moeilijk maakt om spam van echte online marketing te scheiden. Zelfs als je geen wetten overtreedt, kunnen e-mail managers je nog steeds blacklisten als ze het gevoel hebben dat je spam verstuurd.
Dus, aangezien de marge tussen spam en marketing zo klein is, is het belangrijk om je altijd aan de anti-spam wetten te houden en alleen marketing e-mails te versturen als je daadwerkelijk iets: (nieuws) te vertellen hebt, toe te voegen hebt aan de relatie, of een specifieke aanbieding wil promoten.
Door te adverteren met Google Ads kun je in Google de aandacht trekken naar jouw platform. Afhankelijk van jouw doelen doen we een zoekmachine analyse om te onderzoeken welke marketing campagnes de beste resultaten zullen opleveren.
Iedereen kan natuurlijk zelf een Google AdWords campagne opzetten. Echter, het idee achter het uitbesteden hiervan is dat de campagne geoptimaliseerd wordt doordat je deze laat managen door een professional. Uiteindelijk zal dit de Cost per Click (CPC) naar beneden brengen terwijl je verkopen stijgen, waardoor je zowel meer tijd als netto winst overhoudt dan wanneer je zelf je campagne zou managen.
AdWords = Strategie = Experimentatie. De grootste AdWords opbrengsten krijg je door fundamentele veranderingen in je tactiek. Iedereen volgt dezelfde regels voor Google, waardoor de belangrijkste AdWords activiteit hetgene is waar niemand over praat - constante R&D en experimentatie.
We bieden verschillende opties voor Zoekmachine Optimalisatie (SEO) en Zoekmachine Adverteren (SEA).
Kies één van de opties hieronder of neem direct contact op voor meer informatie.
Leer van onze ervaring over de beste aanpak voor jouw website of applicatie.