Zoekmachine Optimalisatie (SEO) is gericht op het verbeteren van de zichtbaarheid van jouw website in zoekmachines zoals Google. Hoe hoger de Google rang van jouw website, hoe groter de kans is dat mensen doorklikken naar jouw website. In ons gratis SEO-scan rapport zul je zien dat er verschillende optimalisatie factoren zijn. Dus, in onze scan controleren we de content, autoriteit en technologie van jouw website, waardoor je de eerste stappen kunt zetten naar een zoekmachine geoptimaliseerde website.
Technische optimalisatie
De technische optimalisatie van een website is de eerste fase die gedaan wordt om een inschatting te maken van het project. Deze fase omvat een SEO Audit en een aantal technische verbeteringen die een snel resultaat zullen geven in de zoekmachine positie van de website. Technische optimalisaties zijn bijvoorbeeld afbeelding en media optimalisaties, het verkleinen van bestandsgroottes en het versbeteren van de algehele website snelheid.
Meer conversies
Dit deel van de marketing van je website begint tijdens de design fase. Hierbij is het niet alleen belangrijk dat je website gemakkelijk te navigeren is, maar ook om de bezoekersinteractie te sturen. Afhankelijk van je doelen (om meer te verkopen, leads te genereren of abonnees te verzamelen) kunnen we verschillende Call to Actions (CTAs) over de website verspreiden.
Content optimalisatie
Bij een langetermijn optimalisatieprocess zullen we alle content van de website analyseren. Content omvat de teksten, maar ook de titels, afbeeldingen en videos. Tijdens deze fase zullen we technische verbeteringen maken en de content reviseren om aan Google’s constant veranderende criteria te voldoen.
Google AdWords
Om directe resultaten te behalen is alleen SEO niet genoeg. In dit geval moet SEO gecombineerd worden met Google Advertenties. Wij kunnen jouw Google AdWords campagne uitvoeren om er voor te zorgen dat deze geoptimaliseerd wordt en je het voordeligste Cost per Click (CPC) resultaat behaalt.
Content check
Onze SEO-scan analyseert een aantal essentiële Google componenten van jouw website. Denk hierbij aan zoekwoorden & zoekwoord dichtheid en het gebruik van dubbele of gekopieerde content over jouw verschillende webpagina's. Daarnaast zullen we ook nieuwe zoekwoorden voor je analyseren waarmee je jouw website content nog verder kunt optimaliseren.
Content optimalisatie
Content optimalisatie is een belangrijk aspect van de SEO (Search Engine Optimization) van jouw website. Het is ook het langst durende aspect, want om relevant te blijven, moet je geoptimaliseerde content aan je website blijven toevoegen. Google controleert altijd de snelheid en andere technische aspecten van je website, maar voor Google - en je voor je bezoekers natuurlijk - is het ook belangrijk om interessante en relevante content op je website te vinden. Content omvat niet alleen tekst en titels, maar ook afbeeldingen en andere mediabestanden die allemaal een bepaalde beschrijving, zoekwoord frequentie, grote, etc. moeten hebben om geoptimaliseerd voor Google te zijn.

Op zoek naar online succes?
We zijn benieuwd naar jouw verhaal! Wat doet jouw organisatie en wat is jullie missie?
We kijken graag hoe je (meer) online success kunt behalen en hoe kunnen helpen dit te realiseren.
Technische SEO audit
Verder test onze SEO-scan jouw website aan de hand van de technische SEO-richtlijnen en zullen we kijken welke verbeteringen gemaakt kunnen worden om zoekmachines zoals Google te helpen om jouw website effectiever te indexeren. Hierbij zal ons algoritme zal jouw website snelheid, codes, scripts, media en verschillende index statistieken analyseren.
Technische SEO (Zoekmachine Optimalisatie)
De technische optimalisatie is vaak een ondergeschoven kindje binnen SEO. Toch draagt het als geen ander bij aan de indexeerbaarheid en de vindbaarheid van jouw website in Google.

Autoriteitscheck
Als laatste zal jouw website autoriteit gescand worden, wat bepaald wordt door het aantal en de kwaliteit van binnenkomende links. Hierbij wordt het totale aantal links, de domeinnamen, IP-adressen en subnets gecontroleerd. Vervolgens zullen we jou op basis van de statistieken van 3 essentiële tools uitgebreid informeren over de score van zowel je hoofdpagina als de rest van je domein.
Dus, ben je benieuwd hoe jouw website scoort op SEO gebied? Vraag onze gratis SEO-scan aan en wij zullen binnen 2 werkdagen contact opnemen om de resultaten te bespreken.
Klaar om aan de slag te gaan?
Wat volgt er nu?
- Bespreek je idee onder NDA
- We bekijken jouw concept en bieden een technisch haalbare oplossing
- We maken een schatting van de kosten en tijdsduur voor het opleveren van het product
Not sure about your project details yet?
Als je nog niet zeker weet hoe je project eruit ziet, mail of bel ons dan zodat we samen jouw wensen kunnen bespreken.
Bel ons op +31 (0)6 156 447 86, mail ons op info@rminds.nl of boek een afspraak.