Op zoek naar online succes?

We zijn benieuwd naar jouw verhaal! Wat doet jouw organisatie en wat is jullie missie?

We kijken graag hoe je (meer) online success kunt behalen en hoe kunnen helpen dit te realiseren.

E-mail marketing toepassingen

1. Stuur e-mails om je relaties te verbeteren. Dit kan zowel gericht zijn op huidige klanten als op oude klanten. Hierdoor verhoog je klantloyaliteit en stimuleer je klanten om terug te komen voor aankopen.

2. Verstuur e-mails om nieuwe klanten aan te trekken.

3. Verstuur e-mails om bezoekers naar je website te trekken, waardoor je beter zult scoren in zoekmachines zoals Google (SEO).

4. Als je (speciale) aanbiedingen hebt, kun je advertenties aan je e-mails toevoegen om verkopen te stimuleren.

Technische SEO (Zoekmachine Optimalisatie)

De technische optimalisatie is vaak een ondergeschoven kindje binnen SEO. Toch draagt het als geen ander bij aan de indexeerbaarheid en de vindbaarheid van jouw website in Google.

Technische SEO (Zoekmachine Optimalisatie)

Kwalitatieve E-mail marketing. Hoe voorkom je dat je een spammer wordt?

Hoewel er zeker voordelen zijn aan e-mail marketing, heeft het ook zo zijn nadelen. Er zijn bijvoorbeeld bedrijven die te veel ongevraagde (spam) e-mails versturen. Daarnaast zijn er ook nog eens bedrijven die hun identiteit faken om lezers te scammen, wat het extra moeilijk maakt om spam van echte online marketing te scheiden. Zelfs als je geen wetten overtreedt, kunnen e-mail managers je nog steeds blacklisten als ze het gevoel hebben dat je spam verstuurd.

Dus, aangezien de marge tussen spam en marketing zo klein is, is het belangrijk om je altijd aan de anti-spam wetten te houden en alleen marketing e-mails te versturen als je daadwerkelijk iets: (nieuws) te vertellen hebt, toe te voegen hebt aan de relatie, of een specifieke aanbieding wil promoten.

Content optimalisatie

Content optimalisatie is een belangrijk aspect van de SEO (Search Engine Optimization) van jouw website. Het is ook het langst durende aspect, want om relevant te blijven, moet je geoptimaliseerde content aan je website blijven toevoegen. Google controleert altijd de snelheid en andere technische aspecten van je website, maar voor Google - en je voor je bezoekers natuurlijk - is het ook belangrijk om interessante en relevante content op je website te vinden. Content omvat niet alleen tekst en titels, maar ook afbeeldingen en andere mediabestanden die allemaal een bepaalde beschrijving, zoekwoord frequentie, grote, etc. moeten hebben om geoptimaliseerd voor Google te zijn.

Content optimalisatie

Google AdWords Campagne

Door te adverteren met Google Ads kun je in Google de aandacht trekken naar jouw platform. Afhankelijk van jouw doelen doen we een zoekmachine analyse om te onderzoeken welke marketing campagnes de beste resultaten zullen opleveren.

 

Iedereen kan natuurlijk zelf een Google AdWords campagne opzetten. Echter, het idee achter het uitbesteden hiervan is dat de campagne geoptimaliseerd wordt doordat je deze laat managen door een professional. Uiteindelijk zal dit de Cost per Click (CPC) naar beneden brengen terwijl je verkopen stijgen, waardoor je zowel meer tijd als netto winst overhoudt dan wanneer je zelf je campagne zou managen.

 

AdWords = Strategie = Experimentatie. De grootste AdWords opbrengsten krijg je door fundamentele veranderingen in je tactiek. Iedereen volgt dezelfde regels voor Google, waardoor de belangrijkste AdWords activiteit hetgene is waar niemand over praat - constante R&D en experimentatie.

Google AdWords Campagne
Gratis consultatie

Boek dan een introductiegesprek