Advertise directly on the timelines of your target audience

Advertise directly on the timelines of your target audience

Based on their users’ profile characteristics, activities, and interests that social media platforms keep track of, it is possible to both get a very accurate overview of potential target audiences, and to reach them in an effective manner. Your ad will directly show up for an audience that is relevant to you, in a place where this audience already spends much of its time. Meanwhile, social media advertising also helps your branding, because together with your own social media page, your brand will be seen more regularly and thus recognized faster.

Profile characteristics, activities, and insterets

Profile characteristics, activities, and insterets

Each social media platform has different strengths regarding their target audience directability, multimedia ability, reach, and interaction. Also the demographic characteristics of social media users vary per platform. Hence, the possibilities are enormous; for every audience there is a social media channel that can be employed to present your advertisement(s) to the right target audience. At Rocket Minds we can help you with your target audience analysis in order to pick the right social media channel for an effective advertisement campaign.

Technische SEO (Zoekmachine Optimalisatie)

De technische optimalisatie is vaak een ondergeschoven kindje binnen SEO. Toch draagt het als geen ander bij aan de indexeerbaarheid en de vindbaarheid van jouw website in Google.

Technische SEO (Zoekmachine Optimalisatie)
Op zoek naar online succes?

We zijn benieuwd naar jouw verhaal! Wat doet jouw organisatie en wat is jullie missie?

We kijken graag hoe je (meer) online success kunt behalen en hoe kunnen helpen dit te realiseren.

Content optimalisatie

Content optimalisatie is een belangrijk aspect van de SEO (Search Engine Optimization) van jouw website. Het is ook het langst durende aspect, want om relevant te blijven, moet je geoptimaliseerde content aan je website blijven toevoegen. Google controleert altijd de snelheid en andere technische aspecten van je website, maar voor Google - en je voor je bezoekers natuurlijk - is het ook belangrijk om interessante en relevante content op je website te vinden. Content omvat niet alleen tekst en titels, maar ook afbeeldingen en andere mediabestanden die allemaal een bepaalde beschrijving, zoekwoord frequentie, grote, etc. moeten hebben om geoptimaliseerd voor Google te zijn.

Content optimalisatie

Google AdWords Campagne

Door te adverteren met Google Ads kun je in Google de aandacht trekken naar jouw platform. Afhankelijk van jouw doelen doen we een zoekmachine analyse om te onderzoeken welke marketing campagnes de beste resultaten zullen opleveren.

 

Iedereen kan natuurlijk zelf een Google AdWords campagne opzetten. Echter, het idee achter het uitbesteden hiervan is dat de campagne geoptimaliseerd wordt doordat je deze laat managen door een professional. Uiteindelijk zal dit de Cost per Click (CPC) naar beneden brengen terwijl je verkopen stijgen, waardoor je zowel meer tijd als netto winst overhoudt dan wanneer je zelf je campagne zou managen.

 

AdWords = Strategie = Experimentatie. De grootste AdWords opbrengsten krijg je door fundamentele veranderingen in je tactiek. Iedereen volgt dezelfde regels voor Google, waardoor de belangrijkste AdWords activiteit hetgene is waar niemand over praat - constante R&D en experimentatie.

Google AdWords Campagne
Gratis consultatie

Boek dan een introductiegesprek