Op zoek naar online succes?

We zijn benieuwd naar jouw verhaal! Wat doet jouw organisatie en wat is jullie missie?

We kijken graag hoe je (meer) online success kunt behalen en hoe kunnen helpen dit te realiseren.

SEO-vriendelijke teksten

Het schrijven van SEO-vriendelijke content is een vak apart, maar als je eenmaal weet waarmee je rekening moet houden is dit voor iedereen onder de knie te krijgen.

Voor SEO is het niet voldoende om lezers in artikelen inhoudelijke meerwaarde te bieden. Om goed vindbaar te zijn moet je content ook prettig leesbaar zijn en – belangrijker nog – geoptimaliseerd zijn met belangrijke zoekwoorden. Hoe meer relevante zoekwoorden jouw tekst bevat, hoe beter je website scoort als gebruikers op het betreffende onderwerp in Google zoeken.

Hoe komt mijn website anno 2020 bovenaan in Google?

Let er wel op, hoog in Google komen is niet zo simpel als alleen deze tips toepassen. De manier waarop de algoritmes van zoekmachines websites analyseren verandert namelijk continu. Hierdoor is er geen enkele methode die een positie bovenaan in Google voor 100% kan garanderen.

Gelukkig is er ook goed nieuws. Er zijn namelijk bewezen effectieve manieren om het algoritme te geven waar het voor ontwikkeld is. En ook dat levert hogere plaatsen in de zoekmachines op. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst.

Technische SEO (Zoekmachine Optimalisatie)

De technische optimalisatie is vaak een ondergeschoven kindje binnen SEO. Toch draagt het als geen ander bij aan de indexeerbaarheid en de vindbaarheid van jouw website in Google.

Technische SEO (Zoekmachine Optimalisatie)

Conversion oriented designs

These days, digital marketing is one of the primary tools of any marketing department. Digital marketers study what web visitors are looking for so their website can be used to target the right personas. In order to do this, the website will be oriented toward these personas, which draws them in via Google and other marketing avenues.

In this orientation, the website’s layout is designed to address these personas and convince them of the brand’s ethos. Subsequently, in order to stimulate them to try the brand products and/or services, the “Add to cart” and “Info” buttons are enlarged or made prominently visible otherwise. These little design tweaks help to convert web visitors into actual customers / clients.

In order to achieve conversions, you should always take an individual approach. Each organization has its own goals, which means that the ways to engage visitors vary from website to website. Methods to stimulate visitor engagement include: offering a free product, offering a free download, asking to call visitors back, collecting contact information, and offering a demo or a trial. All this helps to start engaging with potential customers. During this engagement you can accumulate information about what they are interested in, so you can later approach them with this individually.

Conversion oriented designs
Call to Actions

Call to Actions

Call to Actions (CTAs) zijn instrumenten die gebruikt worden om bezoekersinteractie te stimuleren. Een call to action is een element op de website - een button, een formulier, een popup - die potentiële klanten iets aanbiedt zodat hun interactie gestimuleerd wordt.

Landingspagina's

Landingspagina's

Landingspagina’s hebben een vergelijkbare rol met CTAs, maar zijn uitgebreider. Een CTA is slechts één element op een webpagina, terwijl een landingspagina een complete webpagina gefocust op het adverteren of aanbieden van een product of dienst is. Doordat landingspagina’s los van de hoofdwebsite opereren, worden ze meestal gebruikt om bepaalde producten of diensten individueel te marketen. Deze marketingtool werkt extra effectief in combinatie met een goed uitgedachte Google AdWords campagne, aangezien advertenties direct naar de landingspagina kunnen leiden om zo potentiële afleiding van de hoofdwebsite te voorkomen.

Gratis consultatie

Boek dan een introductiegesprek