We bieden verschillende website design pakketten, de meeste met een CMS naar keuze. Bestel vandaag nog jouw professionele website bij Rocket Minds.
De technische optimalisatie van een website is de eerste fase die gedaan wordt om een inschatting te maken van het project. Deze fase omvat een SEO Audit en een aantal technische verbeteringen die een snel resultaat zullen geven in de zoekmachine positie van de website. Technische optimalisaties zijn bijvoorbeeld afbeelding en media optimalisaties, het verkleinen van bestandsgroottes en het versbeteren van de algehele website snelheid.
Dit deel van de marketing van je website begint tijdens de design fase. Hierbij is het niet alleen belangrijk dat je website gemakkelijk te navigeren is, maar ook om de bezoekersinteractie te sturen. Afhankelijk van je doelen (om meer te verkopen, leads te genereren of abonnees te verzamelen) kunnen we verschillende Call to Actions (CTAs) over de website verspreiden.
Bij een langetermijn optimalisatieprocess zullen we alle content van de website analyseren. Content omvat de teksten, maar ook de titels, afbeeldingen en videos. Tijdens deze fase zullen we technische verbeteringen maken en de content reviseren om aan Google’s constant veranderende criteria te voldoen.
Om directe resultaten te behalen is alleen SEO niet genoeg. In dit geval moet SEO gecombineerd worden met Google Advertenties. Wij kunnen jouw Google AdWords campagne uitvoeren om er voor te zorgen dat deze geoptimaliseerd wordt en je het voordeligste Cost per Click (CPC) resultaat behaalt.
In onze website ontwikkeling zorgen we er altijd voor dat deze gemakkelijk in gebruik is. Jouw website kan worden opgeleverd met Joomla, Drupal of een CMS op maat. Daarbij integreren we jouw CMS met de juiste plug-ins zodat je jouw doelen kunt verwezenlijken en je gemakkelijk je eigen website kunt beheren.
De meest voordelige optie op de lange termijn is om jouw website te laten maken met WordPress of een gepersonaliseerd CMS op maat.
Bij het ontwerpen van een professionele website komt meer kijken dan de integratie van een CMS en het bouwen van een conversiegericht design. Om interactie (contact, verkopen, overtuigen) met bezoekers aan te gaan, kan de website geïntegreerd worden met een chat of ticket service, een betalingssysteem, of iedere andere module die bezoekers interactie faciliteert.
Na de oplevering van de website ontvang je altijd aanvullende ondersteuning. Afhankelijk van het type website dat je laat maken, krijg je uitleg over het CMS, de koppelingen en de tools die gebruikt zijn en de integraties die jouw website ondersteunen.
Op zoek naar online succes?
We zijn benieuwd naar jouw verhaal! Wat doet jouw organisatie en wat is jullie missie?
We kijken graag hoe je (meer) online success kunt behalen en hoe kunnen helpen dit te realiseren.